fattigaste helgen fyfan

innan entre med lina o micke

Kommentarer
Postat av: Lön

Vill sova över hos dig snart(L) vi drömde alltid om dubbelsäng innan. kanske på lördag???? hade varit gott så hade jag legat vaken och tittar på dig hela natten när du sov...... och luktar på ditt hår... och busat med dina undulater. HAHAHAHA skoja. var nära på att skriva en cp kommentar anonymt. men kan avslöja att de är jag lön som skrivit. men serre vill slagga hos dig<3 hahahha

2010-10-04 @ 21:43:52
Postat av: Lön

Vill sova över hos dig snart(L) vi drömde alltid om dubbelsäng innan. kanske på lördag???? hade varit gott så hade jag legat vaken och tittar på dig hela natten när du sov...... och luktar på ditt hår... och busat med dina undulater. HAHAHAHA skoja. var nära på att skriva en cp kommentar anonymt. men kan avslöja att de är jag lön som skrivit. men serre vill slagga hos dig<3 hahahha

2010-10-04 @ 21:44:15
Postat av: Lön

oj först kom ingen kommentar så skicka igen och då kom tydligen två.... ketchup effekten.....

2010-10-04 @ 21:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0