Rubrik

Hhahah ligger här i min säng och småflabbar åt hur mycket jag och Louise dog av skratt åt mina hemska gardiner och mitt fula dåvarande rum. De va nice! Har varit hos lina hela kvällen med Micke och Sture, de var ännu mer nice. Vi satte på en film men vi pratade non stop, så det blev knappt några minuters tittande på den filmen. De gör inte så mycket då jag redan sett den filmen(horrible Bosses) 272569100186 gånger :) har ätit sååå mycket idag. Bacon+pasta x2, subway, redigt mycket godis, fläskfilé & potatisgratäng, lite naturgodis. Min mamma har även gjort cheesecake men tror fan jag hoppar de. Min magsäck växer med stormsteg i alla fall. Underbart :) god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0