Sjuk dag

Morgonen började riktigt dåligt haha! Pontus skulle rama mig till hans jobb, så jag kunde cykla hem när han cyklat sig själv till jobb. Halvvägs knäcks min jävla kedja på mitten. Jag får leda cykeln hela vägen hem. Det tog typ 20 minuter. Hämtade mitt bankkort, gick till värnhems cykelmakare, vilket tog 45 minuter från mig. Alltså 6 km gick jag! Ej van så det var sjukt jobbigt haha ville böla, för jag har lagt så mkt pengar på min jävla cykel. Fick vänta tre timmar typ tills den skulle bli färdig. Under tiden gick jag på entre med min far. Sen stack vi till Marre där hela familjen Almeida var typ haha..sen hem tvätta, diska, städa. Nu soffan<3 ikväll är det untz untz.. Plattade mitt hår precis, vilket jag inte gjort sen branting dog! Det har blivit golvet långt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0