Jag varnar er!

Börja aldrig validera om ni hatar att resovisa! Visste fan inte att det skulle vara redovisningar varje vecka på ett eller annat sätt. Utåt verkar jag nog inte alls nervös över att redovisa, vilket jag inte är när jag väl står där, men tiden innan vill jag dö. Det är ju liksom inte 10 minuters redovisningar utan det är 20-45 minuter! Inte normalt! Förr skolkade jag alltid när det var redovisningar i skolan. Men nu har jag inte så mycket val om jag vill fortsätta jobba på förskola, och det vill jag! Så måste Lida igenom det sista nu, väldigt stressigt. Stressmage!:( Men jag har mycket kul att se fram emot efteråt, som tur väl! Får tänka på det i alla fall<3 då säger jag god natt och laddar inför en presentation om anti mobbing imorgon yeho....
En trött bebis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0